Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

 


W przypadku otrzymania towaru z wadą techniczną, należy odesłać go zwykłą przesyłką listową w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania na adres:

Dom Handlowy Moda-Zielińscy sp. jawna
ul. Wilanowska 56A
05-520 Konstancin- Jeziorna

Przed odesłaniem towaru należy poinformować sklep drogą mailową na adres: biuro@corsocomo.pl

Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku użytkowania towaru, uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania towaru lub niewłaściwego użytkowania i konserwacji, wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.

Przesłany towar musi być czysty.

Do przesyłki należy dołączyć oryginał dowodu zakupu - paragon/ faktura VAT, który jest podstawą przyjęcia reklamacji oraz formularz reklamacyjny.

Sklep ustosunkuje się do żądań klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony natomiast klient zostanie o tym poinformowany w terminie do 14 dni roboczych.

Klient ponosi koszty odesłania towaru. Towar odesłany „za pobraniem” nie będzie odbierany.

Jeżeli dostarczone do Państwa opakowanie zawierające towar nosi ślady uszkodzenia mechanicznego należy przy obecności pracownika Poczty Polskiej lub Kuriera spisać protokół szkody i towaru nie przyjmować !

   pobierz formularz reklamacyjny





Realizacja: Agencja Interaktywna BerryProject 2012